Berfindmrcan21 Dünden beri aşağıya aşırı bi baskı var ara ara sancılarım oluyor bugün de göğsümden süt geldi doğum belirtisi olabilirmi?
1erkekkannesiiii Berfindmrcan21 baskı sancı normal olabilir ama süt gelmesini bilemedim bence bi doktorunuza görünün çok erken. Progestan başlatır muhtemelen bolca yatıp dinlenin