gamzeayannn Kızlar başınızdan tuz döküp test edildiniz mi? Doğru çıktı mı 😅 Şuanda öyle bir test yaptılar sonucunda burnumu kaşıdığım için erkek çıktı bu doğru mu?
Gizem_1635 gamzeayannn bana da yaptılar burnumu kaşıdım erkek çıkmıştı ama kızım olcak nasipse inşallah
gamzeayannn 3kuzuAnnesiyim Canım başından çaktırmadan birazcık tuz döküyorlar tabi sen bilmeden burnunu kaşırsan erkek , çeneni kaşırsan kız derler. Tabi ne kadar doğru bilmiyorum bende henüz cinsiyetini öğrenmedim🙂
Senanur0 3kuzuAnnesiyim tabi kesin değil eğlencesine öyle denediler bakalım ne olacak zaten eskiden gelen Bi gelenek sanırım 😁
Ediskobebisko Ben de tülbentimi düzeltmiştim herkes erkek olacak dedi ama doktor kızım olacağını söyledi 🥰