70_siradanbiri Kızlar ilaçlardan vs gecikme olabilir mi olmam lazımdı hala olmadim ,sizlerde de oldu mu bu durum
70_siradanbiri Naz12- 1 haftayı geçti benim adet belirtilerim başladı olmazsam doktora gidecem haftaici