00:00 da oğlusum 37. Haftaya girmiş olacak..
Öğlen gibi oğlum hep üst kısımda oynamaya toparlanmaya başladı.. göğüs altımı şişiriyor ve baya hareketli.. öğleden beri karın ağrısı yaşıyorum iki gündür de karın ağrısıyla tuvalete gidip büyük abdestimi yapıyorum ishal değilim ama sürekli de yapan biri değildim..
Kuyruk sokumundan kalçaya vuran ağrım var yürüdüğümde bile canım yanıyor 10 dakika sürüyor geçiyor 1 saat sonra tekrarlanıyor.. salı günü ilk çatı muayenemi olacağım ama bugün bi farklı hissediyorum.. psikolojik olarak mı etkilendim acaba