srpltys 32+2 bugün kontrolüm vardı aşağı dönmüş ve baskı yapmaya başlamış açıklık yok neyse ki ama karnımda da bayağı sertleşme olduğu için doktor sürekli yatmamı iş yapmamamı söyledi daha çok erken 37ye kadar dayanmamız lazım dedi. Progestan da kullanıyorum gebeliğin başından beri ama umarım erken doğum yaşamayız 🙏 Yürüyüş egzersiz yapmıyorum ama yine de dönmüş aşağı inmiş çok şaşırdım evde yaptığım işlerden dolayı oldu sanırım. Dönmesini boşverin son hafta bile dönen varmış. Allah zamanında sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize 🙏🙏🌸