momlife10 Dolap ay bende 3 kere test yaptım negatif 3 gün gecikti pazartesi kan vericem , geç döllenme olabilir
1Gunes Dolap yani strese bağlı olabilir hava degisimine bağlı olabilir yorgunluktan olabilir. Yanı gecikmesi için bilemedim bende beta da hamilelik çıkmaması şaşırtıcı