Arkadaşlar merhabalar son 2 haftadır moralim biraz bozuk.
27+5 de gittiğimde bebeğim gelişimi suyu vs her şeyi uyumlu ve iyiydi ve bu zamana kadar bu hep böyle devam etmişti, tarama testleri, detaylı usgsı, gelişimi suyu hareketleri vs aklınıza ne geliyorsa. Bende gebelik şekeri çıkmıştı ve diyet yapıyordum diyetle de kontrol altına alabildim şükür ama ben baya baya çok dikkat ettim diyete ve kilo verdim şuan 35+2 ve hamile kaldığım kilodan yarım kilo kadar fazlayım.
Doktorum 32 33de gel demişti ben 33+5 e randevu bulup gittim nst çekildi gayet iyi çıktı fakat ultrasonda bebek 32+2 uyumlu çıktı karın çevresi dedi Bi doppler ultrasona randevu al minyon bir bebek mi takip edelim dedi kilosu da 2023 gr çıkmıştı.
Sonra ultrasona gittim tam 1 hafta sonra ultrasona bakıldı kadın kötü bir şey demedi fakat yine 32 ile uyumlu çıktı genel olarak ve 2000 gr dedi.
Kendi doktorum bu sonuca çok açıklama yapmayıp hastanenin perinatoloğundan randevu al bulabilirsen bulamazsan pazartesi gel yeşil alan riskli gebelik bölümüne alalım seni dedi sanırım yatış vericek.
Ben olayın şoku ile bişey anlamadım benim yapabileceğim bişey var mı beslenme ile ilgili vs napabiliirim dedim yapabileceğin bişey yok rahim plesenta yetmezliği 38 40ı beklemeyiz dedi. Zaten devlet hastanesinde çok ilgilenmiyolar yani özelde ki kadar açıklama yapılmıyor. Şuan ben bundan ne anlayım ne yapayım başına gelen var mı bu durum.
1 haftadır sürekli kaşar muz yiyorum her öğün protein alıyorum tavuk köfte balık vs inşallah bebeğim büyümüştür 🙏🏻