Bende geçirdim, eşimle aynı anda hemde. 12. Haftamdaydım. Parol içtim bir iki kere. Onun dışında bol su iç protein ağırlıklı beslen. Riskli gebelik vs değilse ıhlamur ve nane de içebilirsin. Ben çok içtim. Bebeğe hiiiç birşey olmuyor. Kardeşim hamile o da geçirdi. Bebek sapasağlam. Allah koruyor.