E09S 10+2 hamıleyım sarı akıntım oluyo bı kac gundur de biraz daha yogun sizce neden olabılır aramızda bu durumu yaşaysn varmı😌
Kleopatra- E09S Bende de çok yoğundu. Tahlil istedi doktorum enfeksiyon çıkmıştı. Hem idrar yolu enfeksiyonu hemde mantar olmuştum hamileliğim boyunca. Gerçekten o yanma kaşıntı çok zor. İlaç tedavisi şart yoksa çok zorluyor insanı. Uyuyamıyordum o derece.
Yeniannis_ Bende ne zaman az su içersem oluyor. Su eksikliğinden de olabiliyrmuş Koku vs olursa enfeksiyon deniyor
E09S Yeniannis_ kesınlıkle bi yerde okumustum normalde içtıgımden dahada cogalttım suyu suanda düzeldi olmuyor artık