18 kasım Cuma günü akşam 11 gibi nişanım gelmişti ama sancım vs yoktu duşumu alıp rahatça uyudum çünkü hep nişan gelsede doğum hemen olmayabilir sözlerini duyuyordum. 19 Kasım sabahı saat 5te kızım gelmeye karar vermişti ama artık. Her gece olduğu gibi ufak sancı ile uyanmıştım lavabo ihtiyacımı karşıladıktan sonra geçen sancılarımdan sandım ihtiyacımı karşıladım ve yatağıma yattığımda 12 dk sonra tekrar bi sancı geldiğini farkettim. Önce inanmak istemedim kalktım yataktan ve evin içinde yürümeye başladım kasılma sayarı açtım hemen ve beklemeye devam ettim 12 dk sonra tekrar bi sancı vurdu. Sancılarımın sürekli olduğunu farkedince pilates topuna oturdum. O sırada eşim uyuyor tabi uyandırmadım ama 1 saat sonra sabah namazı için kalkacaktı. Ben sancılarım sıklaşınca söyleyeyim dedim panik olmaması için ama eşimde o gece erken uyandı ben pilates topuna oturunca baktım uyanmış ve yanıma geldi eşimi görünce duygu seline bağladım ve gözyaşlarıma engel olamadım bir yandan mutluluk bir yandan endişe korku gözyaşlarıydı eşimde korktu tabi daha konuşamadan ağlamaya başlamıştım bir anda gülmeye başladım o sıra eşimde korkmasın istedim sakin ol sancılarım başladı dedim önce inanamadı sonra ciddi olduğumu anlayınca ne yapmamız gerekiyor diye sormaya başladı sancılarım 5 dkya bir düşünce hastaneye gidecektik. Saat 9 gibi sancılarım artık 5-6 dkya bir düşmüştü eşyalarımızı almadan hastaneye gittik evimiz ile hastane arası 5 dk çünkü. Önce nst çekildim ve ebe muayene etti açılman bir parmak muhtemelen doktorun geri gönderecek dedi nstyi doktora atınca yanına çağırdı muayene etti ve 3 cm açıklık olduğunu söyledi yatışımı yaptı. Tekrar eve gelmek istedim ben duş alıp eşyalarımızı almak için eve geldik hastaneye gittiğimizde 11 buçuktu. Yatışım yapıldı ve sancılarım artmaya başlamıştı zaten düzenli nstye bağladılar pilates topu istedim hastanede de sürekli hareket etmeye çalıştım akşam saat 5 gibi sancılarım 2-3 dkya düşmüştü artık ama açıklık 4 cmdi 10 cm olunca normal doğuma alıyoruz dendi. Saat 7 gibi artık sancılarım hiç geçmiyordu sürekliydi açılmam 5 cmdi hiç halim kalmamıştı hareket etmek istiyordum fakat aç olduğum için artık nabzım yükselmişti tansiyonum düşmüştü ayaklarım titriyordu bu yüzden hareketlerimde kısıtlanmıştı. Saat 8de 30 yıllık tecrübeli bir ebe nöbeti devralacaktı eşim ona güvenerek 1 saat daha dişini sık diye destek oldu hep neticede normal doğum istiyorduk ve önemli olan ebeydi. Ebemiz 19:45 de geldi ve muayene edip suyumu patlattı patlattığı gibi açıklık 9cm oldu eldivenlerimi değişeyim geliyorum diyene kadar açıklık 10 cm oldu ve doğumhaneye iniyoruz denildi. 19:55de doğumhanedeydik 20:16da kızımı kucağıma aldım çok şükür. 3 kez ıkınmada kızımı kucağıma almam nasip oldu. Kesisiz epiduralsiz doğum yaptım çok şükür. Allah isteyen herkese hayırlısı ile nasip etsin inşallah 🙏🏻