Aysella 43 yaşındayım bir kızım bir oğlum var bir bebeğim daha olsun stiyorum 3 seneden beri korunmuyoruz ama hamile kalamıyorum..Sizin etrafınızda 40 yaşından sonra hamile kalan var mı?
hilalmami Aysella benim yengem 40 yaşında hamile oldu. Regli oluyorsan olur doktora gözükmekte fayda var
Halime90 Aysella bence tehlikeli bir yaş . Allah evlatllarınızı size bağışlasın şahsen ben göze alamazdım .
en_guzel_emanetlerim Aysella 42 yaşında yengem doğurdu şimdi şeker kalp tansiyon tiroit hastalığıyla uğraşıyor doktoru uyarmıştı onu riskli olur diye dinlemedi ama Şimdide ablam 41 yaşında tüp bebek yapicam ikiz istiyorum diye tutturmuş 4 tane çocuğu olmasına rağmen
funnymummy Aysella uzaktan bir kuzenim var 40 yaşında felan 3. Yü doğurdu 45 yaşında 4. Yü olunca oluyor yani bir doktorla görüşebilirsiniz kadınlar menopoza girmeden aslında en doğurgan dönemlerini yaşıyormuş öyle duymuştum sanki
Gebeyim35 Kuzenım 41 yasında tup bebekle hamıle kaldı,bı arkadasım 47yasında dogurdu hucreler yenılenıyor aslında olmaz dıye bişey yok sonucta dogurganlık devam edıyorsa olabılıyor
zeynozey Aysella Halamda 40 yaştan sonra 4. Kızına hamile kalmıştıı😊😊 İnşallah sizede nasib olur ☺️ 120kg ile normal doğum yaptıı😊😊😊