Ebratc Sezaryen sonrası ağrılarınız kaç günde geçti kızlar benim 4. Gün ve şuan felaket ağrılarım var
Blossoomm Ebratc benim başımın gerisi felaket ağırdı sezeryan sonrası bir hafta sürdü o ağrıdan dikişlerin ağrısını hissetmedim o derce kötüydü
-MinikveAnnesi- Ebratc 10. Günde felan baya baya azalmıştı 20. Günde ameliyat olduğumu unutuyordum bitmişti resmen sadece zorlarsam ağrıyordu
mertveannesi2211 Ebratc bir haftada keskin ağrılar geçiyor şu an 12.gunumuz pek bir ağrı yok zorlamadigim ve usumedigim sürece
Kleopatra- Ebratc 1. Haftamda tamamen kesilmişti benim. Sadece otururken ve hapşurmak öksürmek gibi durumlarda yanma oluyordu hafif o kadar. Herkes de bir olmuyor tabiki. Geçmiş olsun.