alisaorkhan Kızlar 21+1 olduk kızımla, şimdiden ayaklarım şişiyor,şimdiden şişmesi normalmi ya? Hiç başına gelen oldumu? Kaçıncı haftada ayaklarınız şişmeye başladı? Doktoruma danışmadım henüz 3 gün sonra randevu var gidince söyliycem
Figennn alisaorkhan Bizde 21+1 olduk kızımla👧🏻 Benim ayak şişmem yok cnm acaba ayakta mı duruyosun çok
Seyda-12 alisaorkhan tuz u biraz azaltın ve bol su icin 3 litre su içiyorum o yüzden daha şişmem olmadı ama suyu az içtiğim günler sisiyor
ikizlerimveannesi alisaorkhan 26+2 yiz hala şişlik falan olmadı şükür daha ileri haftalarda başlıyor diye biliyorum acaba fazla kilo aldınız mı belki ondandır ya da fazla tuz tüketimi olabilir su içerek ödemi atabilirsiniz bunlar tahmin tabi en iyisi doktorunuza danışmak
alisaorkhan Figennn ayni haftalardayız😍 Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasib etsin🌸 Evet ayakta duruyorum ama en fazla 2-3 saat filan
alisaorkhan Seyda-12 su az içiyorum evet🙄 tuzlu çok yemiyorumda tuzlu beyaz çekirdek çok tüketiyorum acaba ondan olurmu
alisaorkhan ikizlerimveannesi yok canim 5 ayimiza geldik daha 2,5-3 kilo aldim. Ama tuzlu cekirdek tuketiyorum bide su cok az iciyorum
ikizlerimveannesi alisaorkhan suyu ben de bulantılardan dolayı çok az içiyorum ama tuzlu çekirdek neden oluyor olabilir
Agg0207 Tuzu azalt sekeri aburcuburu hamur islerini azalt canim yuruyus yap bol bol bide su icmek hamilelikte cok faydali bence 31. Haftadayim daha hic odem olmadi elim ayagim hic sismedi ama cok su iciyorum onun etkisi var bence