Ayezhanim bsranur123 genelde 13./14. Gun diyoar ama bakalım 🤷🏻♀️belki çıkar seninki yarin insallah 🤲
bye-1 bsranur123 aynen canım olabilir ama ilk idrarla yap içtiğimiz yediğimiz şeylerden çıkmıyor çünkü
Ayezhanim Gul616161 hayırlısı olsun canım 14. Günü bekle belki o zaman çıkıyor diyorlar çoğu kişi benim bu ayda olmadı bir dahaki aya artık 😕
OnlyBaby aylin1629 valla benim hiç belirtim yok ne adet ne gebelik bakalım hiç bişey yapmıyorum ama umudum olmadığı içinde bi atak yapmadım açıkçası😁
Gzmklncc OnlyBaby 14 Aralık 🥹 nerdeyse 2 aydır mide bulantısı var midem ağzıma geliyor ama devamı gelmiyor sol kasıklarım ağrıyor hafif sancılarım var geçen test yaptım negatif çıktı inşallah adet olmamda bu defa olur inşallah 🙏🏻