bye-1 benm de dün akşamki testim buna yakındı bu sabah ilk idrarla tekrarladım yine silik gibiydi ama daha belirgindi, adetimin 2.gününde olmam lazımdı bugün. Daha önce kimyasal gebelik geçirdim o yüzden kan vermeye korkuyorum gitsem düşük çıkar mı diye, inşallah gebesinizdir 🙏🏻