Adetime 8 gün test yaptım negatif çıktı 9 Aralık’ta adet oluyorum düzenli şekilde ve 3 gündür kasik ağrım var normalde adetten once asla yaşamadım bu yaşıma kadar ve göğüslerim çok hassas olurdu ağrırdi 10 gün öncesinden başlardı hatta ama bu sefer ağrım yok ve arada bir kasik agrim grliyor gidiyor usuttum mu acaba