ekhrmn0 kımı doktor yasaklıyor kımısı yasaklamıyor ben anlamadım ama ben devam etmedım kaydımı dondurdım haklarımda gıtmıyor cunku ne olursa olsun bebege azda olsa zararı oluyor ben tehlıkeye atmamak ıcın gıtmıyorum bu yuzden de cok duzensız ılerledı hersey sonrasında da öahkemelık oldum zaten 😂😂😂😂😂