Ege1209 Merhaba güzell anneler Oğlumun ismi ege soyadımız Akdeniz kızım olcak inşallah ismini deniz düşünüyorum. Sizin önerebilceğiniz isim var mı??? Ve deniz isimli bebekler nasıl ruh halleri ege coook sakindi. Yardımcı olursanız çok sevinirim ☺😍
egeninincisii Ege1209 Benim oğlum da Ege ♥️☺️ Kızımın adı İnci olacak. Egenin incisi gibi düşündük, benim adım da Sedef uyumlu oldu bizim için 🙈