husnatskn 15 gün önce doğum yapmış biri olarak yazıyorum😅
Çok korkmuyodum ama yinede canım tatlı olduğu için tereddütlerim fazlaydı son haftalar artık o kadar ağırlaşmıştım ki yeter artık doğsun diye dua etmeye başladım, bi sabah sancıyla uyandım Hastaneye gittim doğumum başlamış o an zaten bebeğin sağlığından başka bişey istemiyorsunuz korku falan hak getire Rabbim zaten o gücü veriyor emin olun. Sonu çok güzel o çıkış anı kucağınıza alışınız emin olun herşeye değer. Korkmayın elbet bu çocuk bir şekilde çıkacak. Normal doğum yaptım allahtan sancı çekme sürem azdı ama diyorum ya o anları tekrar düşünmek bile o kadar güzel ki bence bu dünyanın en güzel anı doğum 😍 Rabbim sağlıkla kucaklaşmayı nasip etsin. Herşeyin güzel olacağına kendinizi inandırmaya başlayın ben en başından beri öyle yaptım normal doğurcam vs hep kendimi olunlu tuttum ve sonu istediğim gibi oldu.
Dipnot ; normal doğum düşünüyorsanız nefes egzersizi yapın doğru ıkınma yöntemini öğrenin❤️