Merhabalar
Dün gece durup dururken kulağıma hava girdi ve kulağım kapandı. Başta takmadım sonra başıma ve boğazıma ağrı girdi delirtecek düzeyde bir ağrıydı. 32 haftalık gebeyim ağrı kesici bile almadım, yine almak istemedim ama ağrı o kadar arttı ki acile gittik kulağımda enfeksiyon oluşmuş antibiyotik yazamam dedi kadın doğuma git dedi ama yine de yazdı. Kâr zarar ilişkisiyle yola çıkacaz dedi. Kullanmazsan kulak zarın bile patlayabilir dedi. Gebesin dedi ama kâr zarar ilişkisi dedi. Hamilelikte antibiyotik kullanan var mı?