Kizlar serklaj yaptiranlar dikislerini dogumdan once veya sonra aldiranlar yazabilir mi nasil oluyo acili mi dayanilir mi ben korkuyorum ptesi doktora gidip aldirmam lazim dogum yapali 3 ay oldu dogum sirasinda doktor goremedi dikisleri ptesi baktirmaya gidicem alinmasa olur mu acaba