Kızlar dünle bugünde test yaptım dün yumurtlama görünüyordu tam koyu olmasada bugünki testte t çizgi çıkmadı çok hafif bir gebenin günlüğünden almıştım ebru hanım tam olgunluga gelmeden çatlama olmuş dedi tam olgunlaşma olmadan dollenme ihtimali var mı yok mu bilgisi olan var mı ebru hanım dollenme ihtimali var ama tam olgunalsma daha iyi olur dedi size de sormak istedim