Kızlar bende şuan 4+4 haftalık doktor dedi dün doktora gittik ama keseyi göremedi daha erken dedi beta da çok düşük çıktı 129 ama tabi artışı bu daha önce 48di endişelendim bugün aynı saatte bir daha kan verdim 260 olmuş sanırım daha çok küçük dimi geç döllenme de olabilir sanırım 😕