asilbabymom Selam anneler bebek alısverisi yapıyorum oglum icin. Yeni dogan zıbını hic almadım aksine 0-3 ay ve 3-6 ay alıyorum. 3 adette hastane çıkışı mevcut. Aralarında hicbir fark yok neredeyse sizler neler aldınız?