Kızlar biliyorsunuz gelişim geriliği ile mücadele ediyorum perşembe kurulda 34 e kadar bebeğin durabilecegi dendi 30.hafta içindeyim karın bölgesi geride diye hep şüphe içindeler 27 uyumlu birde plesantadaki umblikel arterte direnç artışı var geçmiyor Hastalıklı bebek olcak die Cvs test yapıldı temiz geldi kromozomları ama yetmezmiş başka test daha diyorlar wes diye ama sonucu cikinana kadar doğum oluyor prof dedi soru işareti kafada bu bebek süprizlerle doğabilir dedi benim gerilik sorunu 5.ayda başladı erken başlangıçlı simetrik gerilik yaşayan varmı yada çevreden duyan gebeliğim korku endişe içinde geçiyor aylardır 😔