Bebeğinizin ismine karar vere bildiniz mi bizimki kız ve bı türlü karar vermedik
Fatma4773 Umay Liya diye karar verdik nasip olursa inşallah 🥰
Fatma4773 Asya dedik bizde 💗
Fatma4773 eylül
Benimde kızım olacak adını Elvin birakicaz 💜cennet çiçeği demek
Hira duşubuyoryz kısmet olursa inşallah