Merhabalar minnoş anne adayları yine ben şimdi ben 18 Kasım’da catlatma iğnesi vurdum üzerinden 15 gün geçti iğneyi vurduğum günü saymıyorum. Adet belirtisi de yok gebelik belirtisi de. Sorum şu ki çatlatma ignesinden kaç gün sonra adet oldunuz ya da ne zaman gebelik testi yapıp pozitif gördünüz. Meraktan catlıyorum ama 1 2 gün daha
beklemek istiyorum.