Semra01 Hafizzeynep ben ikinci kez gidiyorum iyi bi doktor ama aklıma takıldı bi kaç tanıdıgımdan kötü yorum aldım ve en son bi arkasıma kesin kız diyip bidahaki ay erkek olduğunu söyledi o yüzden biraz tedirginim