emine1819 polar almanı tavsiye etmiyorum canım. Lohusa kadının ateşi çok oluyor hep sıcak basıyor çok terletir seni. Evinin sıcaklık durumuna göre tercih et yine de ama ben Aralık 30’da doğum yaptım eve gelen olmasa don kilot gezecek vaziyetteydim ter basmasından. Ben suwenden almıştım kısa kollu, önü düğmeli takımlardan. Kesinlikle önü düğmeli tercih etmelisin