Ummu1234 merhaba, yarın TSH değerimi ölçmek için doktora gideceğim, cesaret edip de bakamadığm size atamadığım ultarson kağıdımi yanıma almak için bı kere daha baktım şimdi NT 1.6 imiş 🥺5.6 falan değil o NBymiş. Keşke o gece size atabilseydim baksaydim su kağıda boşu boşuna on günüm zehir oldu kan sunucum için de haftaya gideceğim inslallah çok rahatladım allaah şükrler olsun inşallah kan da iyi gelir haber vermek paylaşmak istedim sizinle 🤍