kbra19 2018 de doğum yaptım orda normalde takibimi başka doktor yapıyordu ama doğumum gece olunca oradaki nöbetçi doktor Pakize hanimdi dogumumu da o yaptırdı normal doğum oldu bir sıkıntı yaşamadım guler yuzlu bi doktordu dikisimi falan gayet güzel atti dogum sonrasi da bir problem yasamadim benden bir sene once bir arkadaşım da ona gidiyordu tüm takiplerini ve doğumunu o yapti memnun kalmıştı biraz resmi ama bilgili bir doktor olduğunu söylüyorlardı onlar da.