hugoteressa Merhaba hanımlar Hamileler için yastık sizce kullanışlı mı? Öneriyor musunuz? Kimisi normal yastık da iş görür diyor ama insan sırt ve bel tarafından da bir destek istiyor sanki? Sizler ne zaman kullanmaya başladınız? Hangi modeli tercih ettiniz?
Dmttthemum hugoteressa ben de bekleyeyim bakalım neler diyecekler öneriyorlar genelde ama internette kaliteli bir şey bulamadım trendyolda yataşın vardı onda da bir sürü olumsuz yorum vardı karar veremedim
2022bebeki hugoteressa E bebeğin yastığıni kullanışlı buluyorlar. Ben sert bir yün yastık koydum şimdilik sol yanima iş görüyor
MSultann hugoteressa canım ben evde kendim L şeklinde yaptım. Çok çok işimi gördü onsuz uyuyamodum. Şimdi ise bebek emzirirken destek olarak kullanıyorum. İşe çok yarıyor.
ssusarii hugoteressa almayı çok düşünmüştüm ben de biraz göbeğim çıksın alayım biraz hafta ilerlesin alayım derken öylece kaldı 15 gün sonra doğuruyorum 😂 normal yastık koydum ben bacak arama zaten hep sol yana yattığım için arkamı da destekleyecek bişeye ihtiyaç duymadım. Burda sizin rahat etmeniz önemli eğer şu an rahat edemiyorsanız alıp deneyebilirsiniz tabii ki ama normal yastık iş gördü bende baya
Hulus hugoteressa ben normal yastık kullandım almayı düşünüyordum ama sonradan gereksiz masraf gibi geldi çünkü normal yastikta iş görüyor
Akay89 hugoteressa u şeklinde olanlar var ondan aldım ama çok rahat edemedim, eğer odanız sıcak oluyorsa terletiyor ve yatakta rahat hareket edemiyorsunuz ,onun yerine göbeğimin altına ince yastık koyuuyorum yan yatarken daha konforlu