obiranneci hayir hic tahminde bulunmadi 16.haftada gostermiyo dedi sonra 20.haftadan sonra gittim bebek kiz dedi ve kizimda oldu yani bende anlamiyorum bazilari erkenden ogreniyo 11.hafta da 12.hafta da kiz diye söyleyenlerde fazla rabbim hayirlisini nasip etsin ben simdi yine hamileyim 10.hafta da 15.hafta da erkek dediler 17.haftada kiz dediler bekliyoruz bakalim en net detayli ultrasonda belli oluyo onu beklicez ama ben kiz deyince daha cok inandim sanki suan 19 +3 olduk bakalim