Merhaba hanımlar 17 haftalık hamileyim ilk gebelıgım ıkı uc gundur kasıklarım da usutmusum gıbı sanki adet olucakmısım gıbı agrı var ve cok kusuyorum 17 hafta oncesınde bebek hareketlerini hissedenler varmıs ama ben hissedemiyorum ya da acemi oldugum için anlayamıyorum bilmiyorum.. Bu agrı normal mı acaba??