Ardakumsal Bat 6 Aralık Kızlar gelin beraber bekleyıp tecrubelerımız Paylaşalım sizde Bi gelişme Belirti veya adet olanınız test yapanınız Var Mı ?
Gul616161 Ardakumsal bende 23ünde oldum bat 8 aralık 5 gün kaldı test yqpmadım bir belirti görmütorum inş pozitiftir
Minikmucizemmm26 babygst ben de 18 Kasım da vurdum ama test yapmadım uygulamaya göre adet olmam lazım siz adet oldunuz mu
Jaleisik Ben 25 Kasım’da aşılama oldum bat 6 Kasımara sıra karın ve kasık ağrısı dışında bişeyim yok gibi