Mrvsmt2502 Allah razı olsun ❤️🫶🏻 çok kötüydü yani öldüm desem yeri zaten bi gün önceden başlayan sancım vardı ertesi gün çoğaldı nişan geldi ağrı attı 7 de hasnteye gittik açılma 1 santim vardı dediler kalacaksın burda iki günr kendin doğum etmezsen bi doğumu başlatırız ben iki gün kafayı yerim ama ağrılarım gittikçe artıyordu 2 saat sonra dayanamadım çağırdım geldi baktı dedi 3 santim açılman var ama yerimde duramıyorum ağrıdan dedim bana ilaç ver bişey ver öleceğim spinal anestezi yapalım dedi belden iğne tamam dedim beni başka odaya götürdü ayy o iğneyi sırtıma takana kadar ben öldüm 😓 sonra sancılar gitti ama bi kalçama atan ağrı vardı sanki büyük lavabom geliyor ben itiyprym gibi bi kaç saat geçti ben yatakta hüngür hüngür ağlıyorum iğneyi vurdym ama kalçamdan ağrı var yani arka tarafımda bağırmışa 3 doktor geldi dedim dayanmıyorum dedi uzan baktı hemen Altan dedi 10 santim olmuş hemen hemen herşeyi iki dk hazır ettiler doktor çağırdılar 4 kişi beni doğurttu yarım saate ıkına ıkına geberdiö ama sonra kızımı kucağıma alınca herşey bitti 🤲❤️🥹😓