Papiiii bana da yorum yapar misin
Bebekliannee malesef hem cok kucuk hemde cok bulanik bir foto bebegi bile secemiyoem canim
Bebekliannee teşekkür ederim
Esesss öğrendim pazartesi erkek dedi doktor 💙
kahvesever__ Banada bakarmısınız rica etsem ☺️
 rica ederim bizi de yorumlayın 😪 hala öğrenmedik💓
Bebekliannee bizede bakar mısın canim
adn111 pek anlamam erkek gibi
Fotoğraf nasıl yükleniyıror acaba
Bebekliannee teşekkür ederim canımm
9+3 teorilere göre cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz lütfen