Aslibali doktorunuz ne tavsiye ettiyse uyun. Ben de çalışmıyordum evdeydim genelde dinlendim ağır işler yapmadım ilaçlarımı aksatmadım, sürekli kustuğum için acillik oluyordum tansiyonum yerlerdeydi o dönem kanamam olduğunu bile unutuyordum zaten üç güne kesildi