Kızlar bugün göz muayenemde göz arkası iltihaplanma çıktı, her ihtimale karşı beyin MR istendi. İlk 3 aydan sonra çekilebilir diyorlar, radyasyon yok deniyor. Aranızda gebeyken MR çekilen var mı? Doktoruma sordum hala cevap vermedi, nöroloji doktoru çekilebilir diye biliyorum dedi. Çok zor durumda kaldım kafama da takıldı neyim var diye 😓