Kizlar ara ara enfeksiyon illetinden kurtulamadim 37 haftadayim ve gene enfeksiyon var doktor annede enfeksiyon varken bebek doğarsa enfeksiyon kapma riski cok fazla solunum sıkıntısı falan olabilir dedi boyle birsey yasayan varmı valla stres oldum ya bir yandan cocuk dogsun istiyorum bir yandan enfeksiyon gecsin oyle dogsun istiyorum 😔😔