Kızlar gebeligimin başından 9. Haftaya kadar kahverengi akıntım oluyodu. 9. Haftadan beri kırmızı kanamam oluyo dün pıhtılar geldi resmen beş altı parça acile gittim Bebek canlı dedi gönderdiler. Kaç doktora gittim hiç biri bir sebep söylemiyo progestan pruloton iğne verip gönderiyolar çok yoruldum bişey oldu olacak korkusu mahvetti beni artık 😢 11+4 olduk bu durumu yaşayıp gebeliği sağlıklı ilerleyen oldu mu acaba 😔