Pengu Kızlar 27 haftalık oldk ve 3. Trimesterr giriş yaptım. Mide yanmasıda beraberinde geldi ağzımdan ateş çıkıyor sanki. Siz kaçıncı haftadasınz ve mide yanmanız başladımı? Neler yapıyorsunuz iyi gelmesi için?
Der_0 Pengu O haftalarda soğuk süt çok iyi geliyordu şimdi 38 haftalık oluyoruz bu akşam ilaç bile tesir etmiyor 🥲🤷🏻♀️
Pengu Der_0 hadi ya😅 kan ilaçı kullanıyorum gğnde 2 sefer akşam yemeginden önce ve yatmadan . Mide yanmasıda genelde yatmadan oluyor o yüzden sütte içemiyorum. Ama gerçekten çok kötü bişeyy🤮