Arkadaşlar bu sabah detaylı usg girdim ve doktor kalbinin kenarında beyaz bir bulgu gördü banada gösterdi önemli ciddi bir şey değil bebek doğduktan sonra kardiyoloji takibi yaptırırsın dedi ama ben yinede kafama taktım bu durumu yaşayan etrafında yaşayanlar var mı yardımcı olur musunuz 🙏😔