melegimhosgeldin1 Ya gercketen artık itici geliyo reklam sürekli ve birinciye yorum yazarsam ikinciye yazamıyorum klavyem cikmiyo çıksa emoji yok yada gonderilmiyo Benim gibi olan varmı sinirden tlf u kiricam diye korkuyorum😂😥
Gzmklncc melegimhosgeldin1 bendede öyle çok girmiyorum yani eskisi gibi değil sanki soğudum birden bire bende az önce post açtım 10 kere çıkıp girdim 🤦🏼♀️
sedamom00 melegimhosgeldin1 BNde de öyle birinin postuna yazacam reklam geliyor çıkıyorum kimseye de yazmıyorum sinir bozucu
Tubatgn melegimhosgeldin1 Merhaba annemiz, şu an bir reklam çalışması sürmekte. Sorunun farkındayız dün ilettik bizlerden 1-2 gün süre istendi bazı çalışmalar yapılıyor reklamla ilgili. Anlayışınız için teşekkür ederiz💜
Ali-Kaanin-Annesi melegimhosgeldin1 genelde bende de oluyor uygulamadan cikiyorum son girilenlerden silmeden geri de aynı şekilde giriş yapınca düzeliyor 🥴😅
elifcicek_07 Tubatgn diğer başlık etiket sorunları bile çözülmedi ki daha o bitmeden reklam olayına mı başladılar 🥺
melegimhosgeldin1 Ali-Kaanin-Annesi Duzelmiyo benim silip tekrar bulmam lazım heryerini falan al sindide emojim yok oldu ay
Edafmo melegimhosgeldin1 valla bende iyice soğudum uygulamadan, doğru düzgün bildirim de gelmemeye başladı. İyice saçma sapan oldu
Ali-Kaanin-Annesi melegimhosgeldin1 sinir oluyoruz bu duruma bir çare bulunması lazım yani çünkü harika bir uygulama gerçekten 🙏🏻😊
AsyAyse melegimhosgeldin1 kız valla Trendyol reklamından illallah geldi nefret ettim. 10 sn de bir zortluyo. Ama bu aralar azaldı sanki
melegimhosgeldin1 AsyAyse Ahaha reklam mi dersin kasmami dersin ta eski gönderileri dersin hepsi var Olan tlf a olcak ondan korkuyorum
melegimhosgeldin1 momqq Valla kirize gitcem giz klavye açılmaz açılır cevap attilmaz bı yorumu saatlerce atmaya cabaliyorum
Binnur-cam melegimhosgeldin1 bendede oyle bende benim telde sorun var sanıyodum acil guzel bi güncelleme gerekiyo bence boyle guzel bi uygulamayi saçma şeyler yuzune bırakmak istemem
Derya_gumus melegimhosgeldin1 ayni seyler banada oluyo valla bi programdan dolayi telefonumu kirmam ama:))))
elifcicek_07 Tubatgn sanmıyorum. Benim telefonum mu bozuk hala filtreli arama yapınca sonuçlar karışık bu yorumdan önce silip tekrar yükledim ama aynı 🤷🏻♀️