34+5 deyim hamile kalmadan önce de iştahlı birisi değildim fakat hamileliğimin ilk dönemlerinde iştahım açılmıştı iyi kötü yiyordum, şu ara hiç iştahım yok canım bir şey istemiyor yiyemiyorum açlık hissi geliyor bazen o kadar istemiyor ki canım var mı aramızda yaşayan ? Dönemsel mi acaba ?