Canisi50 nergis_a iyi sabır varmış sende ben dün öğrenirim artık diye gidip de ogrenemeynce üzüldüm hayırlısi olsun ins iki hafta sonrasi gösterir nazlı bebişm
Canisi50 dilos011 2 hafta sonra gel netleşir dedi 2 dakika fln var yok baktığı devlet olunca öyle oluyor maalesef
Tuccceee dilos011 henüz bişe demedi 12 haftalıktı geçen hafta gidince küçük dedi 14 ünde randevum var inşallah bişe der
dilos011 Tubii26 canım valla anlamam ama gönlümden geçen kız gibi nub teorisine göre Yorum yapıyorum kaç haftalıksın