Benim kalp atışı 120 dediler kızlar bende internetten baktm 140 altı erkek ustu kız bu dogru mu sizce ama 12 haftada kıza benziyor dedi yarın yeniden gidicem 13+2 olcak sizce ? Bde belim felaket derecese ağrıyor kızım var onda hiç agru yasamadım çok merak ediyorum ama ne olursa olsun evladım 😍 kızda olsa erkekte olsa cok farklı bi heyecan var bi an ınce doğsun istiyorum 😌