Merhaba arkadaşlar doktorum 12 haftalikken erkek dedi dün yine gittim hala erkekti 13 haftalık olduk erkek diip pipisini gösterdi sizce doğru mudur bende gördüm ama henüz küçük olduğu için bilmiyorum ama bacakları ayırmış pipisi gayet belliydi Buda ultrason görüntüsü
