Hifabebekk irem-1999-54 gittim canim doktorum bir sorun yok dedi sadece 2 gün yüksek çıkmış onda da biraz yemeyi abartmış olabilirsin dedi
Gizeliz Sermec27 ölçüm yapmadan ellerinizi yıkayın parmaklarda bi şeylere dokununca yüksek çıkabiliyor bide makine yanlış ölçebiliyor ben de ölçüm yapıyorum çok yüksek çıktığında hemen başka parmaktan tekrar ölçüm yapıyorum. Eğer gerçekten yüksek ise 20-30 dk kadar yürüyüşe çıkıyorum dengeliyorum.
Kubrabsyg45 Benimde açlık şekeri 70 çıkmış , normal midir sizce ? Çarşamba günü sonuçları doktorum görecek