Merhaba 21+1 hamileyim. 2 gundur kasık agrılarım oluyordu kasılmalarıma bakıldı ultrason ile bakıldı rahim agzı kapalı bebek iyi bi sıkıntı yok dedi doktorum. Bugun detaylı ultrason gunuydu başka bir doktorda. Bakmaya baslayınca agrınız var mı diye sordu açıklık görünüyor dedi. Alttan muayene etti ve açıklık var dikiş atılmasını öneririm yarına ne olacağı belli olmaz dedi🥺 kendi doktoruma yonlendirdi tekrardan o baktı ve gerek yok dikişe açılma göremiyorum dedi ve progestan proluton depot verdi yat istirahat et dikiş atmayı uygun görmuyorum onunda riskleri var dedi. Kafamız cok karıstı. 2 farklı sonuc arasında kaldık. Cokta korkuyorum bebegime bisey olacak diye 🥺 sanırım 3. bi doktora gidecegim. Bu korkuyla normal düşünemiyorum ne yapmam gerekiyor sizce?